2009. április 22., szerda

Need For Speed Undercover



Imádom én is a mobilos játékokat, és elhatároztam hogy elkezdek bloggolni róla, remélem tetszik majd nektek. Nem ingyen játékokról írok, mert nem tartom fairnek ha valaki a játékokat ingyen tölti le, ha belegondolunk mennyi munka van egy ilyen mobil játék kifejlesztésében, akkor mindenki rájön hogy simán megéri az árát. A Jambánál egy héten 960 Ft-ba kerül három játék, ami szerintem nagyon megéri.

A Need For Speed utolsó kiadásáról szeretnék először írni: az Undercoverről, mert ez az egyik kedvenc játékom, azóta nyüstölöm amióta kijött mobiltelefonra. Azóta szerintem az autóversenyek királyává vált, nem láttam még ennél jobb játékot mobilra, de majd azért a többiről is írok.

Több üzemmódban is játsztható a játék, nekem leginkább a gyors irammód jön be, nevéből egyértelmüen következik hogy miért.

A Need For Speed Undercover letöltés mobilra innen mehet: katt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése